Podkreśl na czerwono ułamki mniejsze od 1, a na zielono ułamki większe od 1 lub równe 1. - (trzy-czwarte), (siedem-dziewiątych), (dziesięć-czwartych), (pięć-dwudziestych piątych) , (sześć-szóstych), (osiem-drugich), (osiem-jedenastych), (siedemnaście-siedemnastych).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:12:27+01:00
Ułamki mniejsze od 1
- (trzy-czwarte), (siedem-dziewiątych), (pięć-dwudziestych piątych)
(osiem-jedenastych)




ułamki większe lub równe 1
(dziesięć-czwartych),(sześć-szóstych),(osiem-drugich), (siedemnaście-siedemnastych).
47 4 47
2010-03-16T16:13:18+01:00
Ułamki mniejsze od 1
- (trzy-czwarte)
(siedem-dziewiątych)
(pięć-dwudziestych piątych)
(osiem-jedenastych)
ułamki większe od 1 lub równe 1
(dziesięć-czwartych)
(sześć-szóstych)
(osiem-drugich)
(siedemnaście-siedemnastych).


31 4 31