Odpowiedzi

2010-03-16T16:10:54+01:00
Boże jak czesto wspierasz mnie w trudnych sytuacjach. Dziękuję Ci za to, że dodajesz mi siły i wspierasz na każdym kroku. Wiem, że czesto Cię ranię, postaram sie to zmienić.
6 2 6
2010-03-16T16:10:57+01:00
Dziękuję, Panie Boże, że czuwasz nademną i moimi bliskimi. Dziękuję za wszystkie sukcesy których doznałam a także za niepowodzenia, które kształtują mój charakter. Jednocześnie proszę o zdrowie i szczęście dla mnie i mojej rodziny oraz przyjaciół.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:12:51+01:00
Panie Boże!
Diękuje ci za wszystko co dla mnie robisz za twą pomoc i troskę.Gdy jestes przy mnie czuje się bezpiecznie i wiem ze każdego dnia dalesz mi szanse która zawsze jest nadzieją na lepsze jutro

taki wierszyk MOJEGO AUTORSTWA nam ndzieje ze pomoglam

xo xo magdas
8 3 8