115% - 40250 zł
100% - x
x * 115 % = 100% * 40250 (procenty skracamy i zapis jest wtedy taki : x * 115 = 100 *40250 )
x= 100 * 40250
x= 4025000 : 115
x = 35000
40250 - 35 000 = 5250 zł

Wcześniejsza cena smamochodu to 35000 zł . Cena wzrosła o 5250 zł.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T07:50:16+01:00
115% - 40250 zł
100% - x
x * 115 % = 100% * 40250 (procenty skracamy i zapis jest wtedy taki : x * 115 = 100 *40250 )
x= 100 * 40250
x= 4025000 : 115
x = 35000
40250 - 35 000 = 5250 zł

Wcześniejsza cena smamochodu to 35000 zł . Cena wzrosła o 5250 zł.
1 5 1
2009-10-26T08:18:25+01:00
115% - 40250 zł
100% - x
x * 115 % = 100% * 40250 (procenty
skracamy i zapis jest wtedy taki : x * 115 = 100 *40250 )
x= 100 * 40250
x= 4025000 : 115
x = 35000
40250 - 35 000 = 5250 zł

Wcześniejsza cena smamochodu to 35000 zł . Cena wzrosła o 5250 zł.