Zad1.
Oblicz, ile zlotych i groszy dostalaby mama Basi za 1000 dolarow, liczac po 3zl 34gr za jednego dolara, a ile, liczac po 3,3445zl za dolara.
zad.2
Obilcz ile zlotych i groszy zaplacilaby mama Basi za 1000 funtow brytyjskich:
-placac wedlug tabeli po 6,1483zl za funta,
-placac po 6zl 14gr za funta,
-placac po 6zl 15gr za funta.
Ile naprawde zaplaci? Ktora z dwoch ostatnich kwot jest blizsza tej, ktora zaplaci mama?

prosze was o wszystkie obliczenia....:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:17:49+01:00
1.
1 000*3,34=3 340 zł
1 000* 3,3445=3 344,50 zł
2.
1 000 * 6,1483=6 148,30 zł
1 000 * 6,14 =6 140 zł
1 000 * 6,15 = 6 150 zł
Naprawdę zapłaci 6 148,30 . Druga kwota (6 150 zł) jest bliższa tej która zapłaci
2010-03-16T16:20:39+01:00
Zad.1
1000*3,34=3340zł
1000*3,3445=3344,5zł
zad.2
1000*6,1483=6148,3zł
1000*6,14=6140zł
1000*6,15=6150zł
najbliżej ta ostatnia