Odpowiedzi

2010-03-16T16:11:51+01:00
30%=0,3=3/10
42%=42/100=21/50
125%=1¼ lub w ułamku 5/4
220%=22
12,5%=125/1000=1/8
1,5%=15/1000=3/200



90%=0,9
37%=0,37
125%=1,25
1001%=10,01
0,1%=0,001
20,05%=0,2005

naj ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:19:09+01:00
30%= 30/100=3/10
42%=42/100=21/50
125%=1 ¼
220%=2 1/5
12,5%= 125/1000=25/200=1/4
1,5%=15/1000=3/200
B
90%=0,9
37%=0,37
125%=1,25
1001%=10,01
0,1%=0,001
20,05%=0,2005