A) od daty 13 lipca te zadania :
13 lipca - przed tygodniem była data .........
13 lipca - miesiac temu była data .........
13 lipca - 20 dni temu była data .........
13 lipca - za 2 tygodnie będzie data .........
13 lipca - za 30 dni będzie data .......
13 lipca - za 2 miesiące bedzie data ..........

b) Wstaw znak <, =, > :
5kg .... 0,05t
27dag .... 270g
670cm .... 6,7m
60m .... 0,6km
4,5kg .... 4500dag
32mm .... 0,32dm

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:12:32+01:00
A) od daty 13 lipca te zadania :
13 lipca - przed tygodniem była data: 6 lipca
13 lipca - miesiac temu była data 13 czerwca
13 lipca - 20 dni temu była data : 23 czerwca
13 lipca - za 2 tygodnie będzie data : 27 lipca
13 lipca - za 30 dni będzie data: 12 sierpnia
13 lipca - za 2 miesiące bedzie data: 13 września

b) Wstaw znak <, =, > :
5kg <0,05t
27dag = 270g
670cm = 6,7m
60m <0,6km
4,5kg < 4500dag
32mm =0,32dm
2 2 2
2010-03-16T16:16:50+01:00
A) od daty 13 lipca te zadania :
13 lipca - przed tygodniem była data 6 lipca
13 lipca - miesiac temu była data 13 czerwca
13 lipca - 20 dni temu była data 20 czerwca
13 lipca - za 2 tygodnie będzie data 27 lipca
13 lipca - za 30 dni będzie data 12 sierpnia
13 lipca - za 2 miesiące bedzie data 13 września

b) Wstaw znak <, =, > :
5kg < 0,05t
27dag = 270g
670cm = 6,7m
60m < 0,6km
4,5kg < 4500dag
32mm = 0,32dm
1 3 1
2010-03-16T16:28:04+01:00
A) 13 lipca - przed tygodniem była data 6 lipca, ponieważ -7
13 lipca - miesiąc temu była data 13 czerwca, ponieważ -30, a czerwiec ma 30 dni
13 lipca - 20 dni temu była data 23 czerwca, ponieważ -20, a czerwiec ma 30 dni
13 lipca - za 2 tygodnie będzie data 27 lipca, ponieważ +14
13 lipca - za 30 dni będzie data 12 sierpnia, ponieważ +30, a lipiec ma 31 dni
13 lipca - za 2 miesiące bedzie data 13 wrzesień
b) 5kg < 0,05t 1t=1000kg 0,01t=10kg 0,05t=50kg
27dag = 270g 10dag=100g 27dag=270g
670cm = 6,7m 1m=100cm 6,7m=670cm
60m < 0,6km 1km=1000m 0,6km=600m
4,5kg < 4500dag 1kg=100dag 4,5kg=450dag
32mm = 0,32dm 10mm=1cm 32mm=3,2cm 1cm=0,1dm 0,3dm=3cm 0,02dm=0,2cm 0,32dm=3,2cm 32mm=3,2cm