Odpowiedzi

2010-03-16T16:13:01+01:00
Dzięki przyjęciu komunii Jezus gości w naszych sercach i daje nam pokarm życia jakim jest jego ciało.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:20:12+01:00
Pan Jezus w chlebie eucharystycznym daje mi dużo. Dzięki temu, że przyjmuję Eucharystię mogę zbliżyć się do niego. Ciało Pana Jezusa to Eucharystia dzięki, której mogę się do niego zbliżyć oraz mieć go w swoim sercu.
Pan Jezus daje mi miłość i okazuje to ,że mnie kocha daje mi stoje ciało !
Jezus daje mi radość , pomaga mi przezwyciężyć zło , przez to jestem coraz bliżej nieba.
11 3 11