Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:16:42+01:00
Kuba, Chiny, tereny byłej Jugosławii, Azja, Ameryka Północna i Południowa
2010-03-16T16:18:43+01:00
ROSJA, CHINY, POLSKA, UZBEKISTAN, AFGANISTAN
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:23:15+01:00
Chiny, Rosja, Polska,Stany Zjednoczone,Kuba,Neapol,Birma,Tybet,Meksyk,Chile,Kosowo, Bośnia i Hercegowina,Egipt,Izrael,Nigeria

Wejdź w link tam wszystko jest dokładniej opisane: http://konkurs.eduseek.interklasa.pl/phobos/konkursy/konkurs1/k1-10/WWW/beta_lamanie.htm