Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:15:55+01:00
1)Nazbieraj dzrzewo
2)Ułuż w dobrym mijscu,aby nie zagrażało bezpieczeństwu
3)Zapal zapałkami i poczekaj aż sie rozpali
4)Poczekajcie chwilę
5)Po wszystkim zagaście ognisko,najlepiej wodą xdd
33 3 33
2010-03-16T16:20:44+01:00
Rozpalanie ogniska jest bezpieczne tylko wtedy, gdy :
1) Jesteś pewien, że w okół nie ma żadnych drzew,
2) Cały czas pilnujesz ogniska i nie jest ono zbyt duże
3) Nie ma w około żadnych małych dzieci
4) Gdy W pobliżu nie znajdują się żadne środki chemiczne (dezodoranty, pianki itp.)
5) Ognisko rozpalane jest w miejscu dalekim od wszelkiego drewna, budynków, pojazdów.

Mam nadzieję, ze pomoglam :)
46 3 46