Odpowiedzi

2010-03-16T21:44:45+01:00
1. wojska polskie wkroczyły do warszawy
2. pilsudski mial nadzieje ze predzej czy póżniej dwaj zaborcy \niemcy i rosjanie wypowiedza sobie wojne i polacy na tym skorzystaja odzyskujac niepodległośc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:48:14+01:00
1 Tego dnia Jozef Piłsudski przejął władze w państwie Polskim po powrocie z Magdeburga

2. głownym celem było oczywiście odzyskanie niepodległośći przez Polskę. Rownież Piłsudski twierdził ze nie nalezy ufać Rosjanom tak jak to robił Roman Dmowski.