Odpowiedzi

2010-03-16T16:17:23+01:00
- Prowadzone na przerwach dyżury nauczycielskie
- Przestrzeganie regulaminu szkolnego
- Przeprowadzanie rady szkoleniowej na temat zapobiegania agresji.
- Poznawanie i analizowanie przyczyn zachowań agresywnych naszych wychowanków.
2010-03-16T16:18:03+01:00
Aby zapobiec działaniu agresji w szkole trzeba trochę samemu się postarać. Trzeba być milszym dla innych, nie bić się. Gdy widzi się bitkę szkolną trzaba od razu to zgłosić nauczycielwi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:19:03+01:00
A) częste sprawdzanie przez nauczycieli co robią uczniowie.
b) wprowadzenie kamer do szkoły
c) wprowadzenie odpowiednich kar za przewinienia