Odpowiedzi

2010-03-16T16:19:25+01:00
Sen – stan czynnościowy ośrodkowego układu nerwowego, cyklicznie pojawiający się i przemijający w rytmie około dobowym, podczas którego następuje zniesienie świadomości (za wyjątkiem świadomego snu) i bezruch. Sen charakteryzuje się ustępowaniem pod wpływem czynników zewnętrznych.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:19:33+01:00
Sen - wypoczynek fizyczny zwierząt występujący najczęściej w nocy
4 3 4