Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:38:01+01:00
Św . Wojciech został patronem europy, ponieważ poświęcił swoje życie ,aby ludzi niewierzących uczynić wierzącymi . Działam na terenie europy.
1 5 1
2010-03-16T17:24:04+01:00
Św. Wojciech został patronem Europy, ponieważ nie zawachał się głosić wiary chrześcijańskiej wśród pogańskich prusów.Zginął męczeńską śmiercią i dla uczczenia jego bohaterstwa jest uznawany świętym.
1 5 1