Przetłumacz na Język Polski.
At one o'clock in the morning ,she walked out of her house, across the street and into a building site . The security guards didn't notice her . The she climbed up a forty-metre crane . At two o'clock in the morning , a man walked past the building site and the noticed the girl on the crane . He called 999 and the fire service arrived immediately . A firefighter climbed up a crane and then realised that Kate was still asleep ! He carried her down a big ladder . Three hours after leaving her house , she was back home again . When her parents asked her about her adventure , she didn't remember it .

3

Odpowiedzi

2010-03-16T16:21:45+01:00
Na godzina pierwsza w nocy, ona wyszła z domu, po drugiej stronie ulicy i na placu budowy. Ochroniarze nie zauważyli jej. Ona wspiąć się na czterdzieści metrów żurawia. Na godzina druga w nocy, człowiek mijając plac budowy i zauważył dziewczynę żurawia. Wezwał 999 i straży pożarnej przybyły natychmiast. Strażak wspiął się dźwig, a następnie zrealizowane, że Kate była jeszcze śpią! Zaniósł ją na dół duży drabiny. Trzy godziny po wyjściu z domu, była powrotem do domu. Kiedy jej rodzice zapytała o swoją przygodę, ona nie pamiętam.
1 1 1
2010-03-16T16:31:17+01:00
Na godzina pierwsza w nocy, ona wyszła z domu, po drugiej stronie ulicy i na placu budowy. Ochroniarze nie zauważyli jej. Ona wspiąć się na czterdzieści metrów żurawia. Na godzina druga w nocy, człowiek mijając plac budowy i zauważył dziewczynę żurawia. Wezwał 999 i straży pożarnej przybyły natychmiast. Strażak wspiął się dźwig, a następnie zrealizowane, że Kate była jeszcze śpią! Zaniósł ją na dół duży drabiny. Trzy godziny po wyjściu z domu, była powrotem do domu. Kiedy jej rodzice zapytała o swoją przygodę, ona nie pamiętam.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:38:25+01:00
O godzinie pierwszej w nocy, ona wyszła z domu, po drugiej stronie ulicy i na plac budowy. Ochroniarze nie zauważyli jej. Ona wspięła się na czterdzieści metrów żurawia. O godzinie drugiej w nocy, człowiek mijając plac budowy i zauważył dziewczynę żurawia. Wezwał 999 i straż pożarna przybyła natychmiast. Strażak wspiął się na dźwig i wtedy uświadomił sobie, że Kate była jeszcze śpiąca! Zaniósł ją na sam dół drabiny. Trzy godziny po wyjściu z domu, była z powrotem w domu. Kiedy jej rodzice zapytali o jej przygodę, ona nie pamiętała.
1 1 1