PILNE! NA JUTROO!!!Czy pomoże mi ktoś rozwiązać te zadanie z matematyki.?? dodam równeż że na do niedzieli przydałyby się strony 37- 62 w ćwiczeniach z języka polskiego w częsci drugiej. to na niedzielę. a teraz z matematyki:
Jeden przykład:
-5(2b+3z)+2(2b-4z)=?
i: to na jutro z matmy...

3

Odpowiedzi

2010-03-16T16:26:49+01:00
D) -5(2b+3z)+2(2b-4z)= -10b - 15z + 4b - 8z = -6b -23z
a) (2x-3)-(x+5)+(x+4)= 2x-3-x-5+x+4=2x-4
b) (3a-2)-(a+4)+(a-3)= 3a-2-a-4+a-3=3a-9
c) 4(2y-7ykwadrat)-3(ykwadrat-3y)=
8y - 28ykwadrat-3ykwadrat+9y=
17y-31ykwadrat


2010-03-16T16:29:06+01:00
A)2x-3-x-5+x+4=2x-4
b)3a-2-a-4+a-3=3a-9
c)8y-28y kwadrat -3y kwadrat +9y=-17y-31y kwadrat
d)-5(2b+3z)+2(2b-4z)=-10b+(-15z)+4b-8z=-6b-23z
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:33:29+01:00
Zad. 3
a) (2x-3) - (x+5) +(x+4)= 2x-3-x-5+x+4= 2x+1
b) (3a-2) - (a+4) +(a-3)= 3a-2-a-4+a-3= 3a-9
c) 4(2y-7y do kwadratu)-3(y do kwadratu-3y)= 8y-28y do kwadratu-3y do kwadratu +9y= 17y-31 y do kwadratu
d) -5(2b+3z)+2(2b-4z)= -10b-15z+4b-8z= -6b-23z