Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:21:19+01:00
100+0,5z=z+99
100+0,5 * 2 = 2+99
100+1 = 101
11=101
L =P liczba 2 spełnia to równanie

-0,75x+1,5=0
-0,75 *2 +1,5 = 0
-1,5+1,5 = 0
0=0
L=P liczba 2 spełnia to równanie
2010-03-16T16:22:30+01:00
100 + 0.5*2= 2+99
100+1=2+99
101=101

spełnia ;)

-0,75*2+1,5=0
-1.5+1.5=0

spełnia
2010-03-16T16:24:12+01:00
Z = 2
100+0,5z=z+99
100 + 0,5*2 = 2 + 99
100 + 1 = 101
101 = 101

x = 2
-0,75x+1,5=0
-0,75*2 + 1,5 = 0
-1,5 + 1,5 = 0
0 = 0

odp. Liczba 2 spełnia podane równania.