Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:22:53+01:00
- 1700
- 1580m/s
- 1g/l
- 19000kg/m3
- 10m/s2
- 9000
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:24:55+01:00
- 1738 km =1740km
- 5790 m/s =5800m/s
- 1,429 g/l =1,430g/l
- 19282 kg/m3 =19280kg/m3
- 9,80665 m/s2 =9,80670m/s2
- 8766 =8770
2 5 2
2010-03-16T16:27:41+01:00
-1738, 1740 (do dziesiątek), 1700 (do setek), 2000 (do tysięcy)
-5790, 5800 (do setek), 6000 (do tysięcy)
-1,429; 1,43 (do cześci setnych); 1,4 (do części dziesiątych); 1 (do jedności)
-19282, 19280 (do dziesiątek), 19300 (do setek), 19000 (do tysięcy)
-9,80665; 9,807 (do części tysięcznych); 9,81 (do części setnych); 9,8 (do części dziesiątych); 10 (do jedności)
-8766, 8770 (do dziesiątek), 8800 (do setek), 9000 (do tysięcy)

P.S. Mam nadzieje ze o to chodziło i że pomogłam.
3 5 3