Odpowiedzi

2010-03-16T16:27:08+01:00
Gdybym była w dżungli i spotkała bym słonia przeraziła bym się wielkiego stwora nie znając jego zamiarów.Było by to dla mnie okropne przeżycie pamiętała bym to do dziś z bólem głowy.
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:33:49+01:00
Gdybym był w dżungli i tam spotkał słonia byłbym bardzo zaskoczony. Nie na co dzień widzi się tak duże zwierzęta. Pewnie podziwiałbym go i obserwował jak żyje. Bardzo chciałbym aby mnie to spotkało. Zwierzęta na wolności są inne niż te które widujemy w ZOO czy cyrku. Pewnie troszkę obawiałbym się, że mnie zauważy i coś w tym kierunku zrobi, w końcu jest to potężne zwierze, ale jestem przekonany, że dobrze bym się ukrył.
33 2 33
To ma być na półtore strony