Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:33:47+01:00
Pole parku = P kwadratu - Pole trojkata

P kwadratu = 80 * 80
P kwadratu = 1600

P trojkata (tego zieloneg) = 40 * 40 *0,5
P trojkta = 800

Pole parku = P kwadratu - Pole trojkata
Pole parku = 1600 - 800
Pole parku = 800

2010-03-16T16:39:29+01:00
Pc = ?
trzeba tą figurę podzielić na trapez i prostokąt ;)

h(trapezu)= 80m- 40m = 40m
P(trapezu)= (a+b) *h
---------
2

P(trapezu)= (40+80) *40 120*40 4800
------------- = --------- = ------ = 2400 m2
2 2 2

P(prostokąta)= a*b
P(prostokąta)= 40* 80 = 3200 m2


Pc = 2400m2 +3200m2 = 5600 m2


p.s ta dwójka przy metrach(m) oznacza kwadrat ;)