Odpowiedzi

2010-03-16T16:28:18+01:00
Alvin i wiewiórki 2 to film na którym byliśmy jak i również kontynucja Alvina i wiewiórek 1. Moim zdaniem film był bardzo ciekawy. Jest to fantastyczny film jak i również śmieszny.
Pani wpatrzona i roześmiana. Cała klasa nieźle się bawiła.
W tej części Alvin oraz jego bracia poznają olśniewające dziewczyny. Na początku z nimi konkurują a potem śpiewają w duetach. Czyż to nie romantyczna bajka o wiewiórkach?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:33:21+01:00
Dnia 13 marca o godz. 15:30 nasza klasa wraz z wychowawczynią wybrała się do kina na film ,,Alvin i wiewiórki 2 ".
Film opowiadał o Alvinie i trzech wiewiórkach żyjących jak ludzie..Mówiły , tańczyły i nawet spały w łóżkach. Byli oni piosenkarzami , ale chodzili do szkoły. Na konicu filmu każdy zakochuje się w innej wiewiórce-dziewczynie. Ich historia była ciekawa i humorystyczna .
Mam nadzieję, że już niedługo też pojdę do kina na taki ciekawy film z moja klasą .
1 5 1