Odpowiedzi

2010-03-16T16:28:02+01:00
Współczesna kobieta, aby osiągnąć sukces, powinna być odważna oraz powinna wiedzieć czego w życiu chcę. Oprócz tego także, powinna być stanowcza, i zasadniczo dążyć do wyznaczonego celu. Uzdolnienie, charyzma, charakter, poczucie humoru i własnej wartości jak najbardziej dominuje w cechach współczesnej kobiety.
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:28:58+01:00
Wspólczesna kobieta
- przedewszystkim niezależna
- ambita
- odwazna
- walcząca z przeciwnościami losu
-nigdy się nie poddająca
22 4 22