Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T14:20:59+01:00
OBRAZEK : http://www.blogi.szkolazklasa.pl/privefiles/blog-53/kot.jpg

POLSKI : na obrazku widać młodego kotka siedzącego w trawie . Jest on koloru brązowego , z pręgami w kolorze szarawym . kot ma piękne duże oczy koloru zielono - szarego .Od tyłu naświetla go słońce dodając obrazkowi , spokojnej tonacji . Kociak ma oczy skierowane lekko na bok , jest skupiony na pewnym obiekcie . Trawa , o której już wspominałam nadaje zdjęciu realizmu . Uważam , że zdjęcie jest zrobione pięknie . Chciała bym mieć takiego kota w domu .


ANGIELSKI : The picture shows a young female sitting in the grass. It is brown, streaked with greyish in color. cat has beautiful big green eyes the color - gray. From behind the sun Illuminates it by adding obrazkowi, quiet tone. The cat eyes were directed slightly to one side, is focused on a certain object. The grass, of which I mentioned gives the photo realism. I think that picture is beautifully done. She wanted me to have such a cat at home.
3 3 3
2010-03-18T14:41:21+01:00
The image is spanchbout with an animated cartoon character.He is cheese. On the picture he is standing now.Spanch is looking on the house his friends .Now he is having a tie and angular trousers and he is laughing.I like Spanchbout.Now im am wathing cartoons with Spangchbout.



tłumazcenie na polski:Na obrazku jest animowana postac z kreskówki spanchbout.On jest serem.Na obrazku stoi w miejscu.Spanch patrzy sie na dom swojego przyjaciela.Teraz ma na sobie krawat i kanciaste spodnie i się śmieje.Lubię postać spanchbouta.Właśnie teraz oglądam kartony ze spanchboutem.


A to załącznik: http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&client=opera&rls=en&tbs=isch%3A1&ei=xiiiS8CGFIqImwOwj7D7CQ&sa=X&oi=spell_reissue&resnum=0&ct=result&cd=1&q=obrazek+spanch+bout+kanciastoporty&spell=1&start=0
2 3 2