Zapisz i oblicz odpowiednie sumy lub różnica
a) suma liczb 2,05 i 1,95
b) różnica liczb 4,37 i 1,36
c) suma liczb 2,8, 3,1 i 0,5
d) liczba o 1,2 większa od 0,5
e) liczba o 2,5 mniejsza od 3,9
f) liczba o 3,5 mniejsza od sumy liczb 4,2 i 2,8


co to suma..
co to różnica..
z góry dziekuje

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:31:03+01:00
A) 4
b) 3,01
c) 6,4
d) 1,7
e) 1,4
f) 3,5
Różnica to odejmowanie a suma to dodawanie ;)
27 3 27
2010-03-16T16:32:16+01:00
A)4
b)3,01
c)6,4
d)1,7
e)1,4
f)3,5

suma to dodawanie <+> różnica to odejmowanie <->
26 4 26
2010-03-16T16:33:56+01:00
A) 4
b) 3,01
c) 6,4
d) 1,7
e) 1,4
f) 3,5

Suma to wynik dodania dwóch liczb (składników)
Różnica to wynik odjęcia od siebie dwóch liczb (odjemnika i odjemniej)

Mam nadzieję, że pomogłam :)
24 4 24