Odpowiedzi

2010-03-16T16:29:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:31:01+01:00
Pszczoła-miód,wosk i kit pszczeli,zapylanie kwiatów.
biedronka-zjada mszyce
mrówki-zjadają martwe szczątki zwierząt i w ten sposób oczyszczają ściółkę
trzmiel ziemny-zapyla kwiaty
szkodniki:
stonka ziemniaczana-zjada młode liście ziemniaków
mszyce-niszczą rośliny, zjadają liście, powodują ich zasychanie
owocówka-powoduje nisczenie owoców
turkuć podjadek-podgryza szczątki roślin:) czekam na :)))
Źródło -http://zapytaj.com.pl/Category/006,012/2,281682,Owady_pozyteczne_dla_czlowieka.html
stonka ziemniaczana nie ona jest do szkodników
2010-03-16T16:31:13+01:00
pszczoły-robią nam miód ,zapylają kwiaty
motyle- maja piękne kolory umilają nam czas
biedronki - jedza mszyce
6 2 6