1.Szedł , znacząc na podłodze ślady wytrząsanym z obuwia kurzem
2.Nie ubliża mu,jeśli go wysyłają z jakimś pilnym poleceniem do burmistrza.
3.Na twarzy jego , jakkolwiek dziennikarze wytężyli oczy, niepodobna było dopatrzeć się żadnego określonego wyrazu.
4.Były jak dzieci,które udają , że usunęły , kiedy starsi są w pokoju.

Potrzebuje wykresów zdań
I czy jest to zdanie np. podrzędnie złożone.przdawkowe. ITP

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:59:49+01:00
W zalaczniku
i polecam sie na przyszlosc
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T19:36:59+01:00
1. podrzędne okol. czasu
2. wsp. wynikowe
3. podrz okol celu
4.
Były jak dzieci, - które udają podrz przydawkowe
które udają, że usunęły - podrzędne dopełnieniowe
że usunęły, kiedy starsi są w pokoju - podrz okol czasu
1 5 1