Odpowiedzi

2010-03-16T16:32:04+01:00
Człowiek z wielkim sercem jest to człowiek który jest dla każdego dobry,pomaga innym i jest np. opiekuńczy ..
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Muaa
  • Początkujący
2010-03-16T16:35:46+01:00
A więc .

Człowiek z wielkim sercem jest to osoba, która swoją dobrocią otacza wszystkich ludzi dookoła . Pomaga człowiekowi w najgorszej stuacji i paskudnym momencie . Zawsze chce pomagać i to robi .

Np. Przyjaciel przychodzi do przyjaciela o 23:30 aby ten dał mu kawałek chleba bo ma gości a już nie ma co im dać, on wstaje mimo to że już dawnoo położył się spać .


Prooosze ; ) .
6 4 6
2010-03-16T17:33:33+01:00
Człowiek z wielkim sercem oczywiście nie dosłownie, według mnie to człowiek który jest w stanie poświęcać się dla innych ludzi.
Zawsze chętnie im pomaga w każdych sytuacjach i robi wszystko w tym kierunku.
Jest całkowicie oddany swoim przyjaciołom i nie zdradza ich, kocha, szanuje i ufa.
Jest bardzo mało ludzi o tak dobrym sercu, jednak czasami zdarza się poznać taką osobę. Sama dążę do tego aby taką osobą być i aby inni mnie za taką postrzegali.
Za człowieka z wielkim sercem uważam moją mamę, ponieważ wiele jej zawdzięczam. Wychowała mnie na dobrego człowieka, zrobiła dla mnie naprawdę wiele i to ona nauczyła mnie żyć. Zawsze mogę się jej zwierzyć i nikt nie jest w stanie mi jej zastąpić.
Moja przyjaciółka również jest przykładem człowieka z wielkim sercem zawsze chętnie pomaga nie tylko mi ale również innym.
Zawsze jest do tego chętna, jest dla wszystkich miła i przyjazna.
2 4 2