Odpowiedzi

2010-03-16T16:38:02+01:00
1. x-3y=-2
x -3 = -2
x = -2 +3
1x = 1 | : 1
x = 1
2. x+y=8
x = 8
x = 8
1x = 8 | : 1
x = 8
2. 2x-y=10
2x = 10
2x = 10
2x = 10 | : 2
x = 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:38:54+01:00
X-3y=-2 / * -3
3x+5y=22

-3x+9y=6
3x+5y=22
______
+ 14y=28 / 14
y=2

x-6=-2
x=-2+6
x=4


x+y=8 / * -2
2x-y=10

-2x-2y=-16
2x-y=10
__________
+ -3y=6 /-3
y=-2

x =8+2
x=10

2010-03-16T16:55:52+01:00
2.
x+y=8 / *(-2)
2x-y=10

-2-2y=-16
-2y=-14
y=7

x+7=8
x=1

x+y=8
1+7=8
L=P

1.
x-3y=-2 / *(-1)
3x+5y=22

x+3y=2 /*(-3)
3x+5y=22

-3x-3y=-6
3x+5y=22 dodaje górę do dołu

y=8

3*x+40=22
x=-6

3*(-6)+5*8=22
-18+40=22
22=22
L=P

chyba jako jedyna mam dobrze :D ze L=P