Odpowiedzi

2010-03-16T16:40:41+01:00
Rower to bardzo fajny pojazd. Jeżdżąc na rowerze po pierwsze ćwiczysz kondycję, a po drugie dbasz o środowisko, bo zamiast jeżdżąc samochodem jeździsz rowerem, który nie wydziela spalin. Serdecznie Cię zachęcam do jeżdżenia rowerem:)
61 1 61
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:40:41+01:00
Cześć Ola
Nie podoba mi się , że jestes mało aktywna chcialabym Cię do tego zachęć chociąż by przez rower
To środek szybki i ekologiczny. Możesz nim spokojnie podróżować po róznych miejscowościach i świetnie się przy tym bawić.Jego największą zaletą jest bagaż , którym jestes w stanie przewiezdz drugą osobe pod warunkiem , że masz ukończone 18 lat. Ruch rowerem sprawia , iz twoje mięśnie się nie zastają i zaczynają pracowac .
Myslę , ze mnie posluchasz i wybierzesz się ze mna na przejażdżke.
Twoja Agata
12 3 12
2010-03-16T16:40:55+01:00
Warto jeździć na rowerze.Prostuje on kręgosłup i jest przyjazny dla środowiska.Jest to przyjemność jeździć ponieważ mozna też zchudnąć.Naprawdę wycieczki do lasu,nad rzekę są świetne.
Proszę
40 1 40