Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:34:30+01:00
A = 25 m - długość basenu
b = 6*1,4 m = 8,4 m - szerokość basenu
H = 1,5 m - głębokość basenu

1. Obliczam objętość basenu
V = a*b*H
V = 25 m * 8,4 m * 1,5 m
V = 315 m³

2. Obliczam ile l wody zmieści sie w basenie
V = 315 m³

1m³ = 1000 dm³
V = 315 m²* 1000 dm³/1m³ = 315.000 dm³
V = 315.000 dm³ = 315.000 l
1 dm³ = 1l

V = 315.000 l
1 1 1
2010-03-16T16:39:00+01:00
25razy 1,4 razy 1,5=52,5m szesciennych= 5,25 kg