Odpowiedzi

2010-03-16T16:37:27+01:00
Myślę że zdobyła niezwykłą popularnośc ponieważ książka , zresztą jak i film opierane są na faktach. Po drugie bohaterzy zagrali tak fenomenalnie , że brak słów. Książka opowiada o życiu nastolatki , która straciła rodziców i jest wychowywana przez rodzinę zastepczą. Na codzień styka się z problemami tak jak każda dziewczynka w jej wieku.
Pracuje, uczy się , sprząta . Jest pracowita i wytrwała. Nie jest ona zrobiona / zagrana na wzór takiej wzorowej dziewczynki tylko ma swoje wady i zalety jak chyba każdy;)
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:38:48+01:00
Ania Shirley była dziewczynką bardzo wrażliwą i szczerą - pokochały ją dzieci i młodzież na całym świecie. Obecnie bardzo ceni się takie cechy i zniewalający usmiech, jaki właśnie miała Ania. Na pewno wszyscy, co przeczytali ksiażkę byli pod ważeniem zachowania małej przyjaciółki. Chociaż czasami nie potrafiła poskromić ujawnienia swoich myśli i była ,,nazbyt szczera" to jednak w umysłach wszystkich zapamietało się jej rozmarzenie, i wielka wyobraźnia.
6 4 6