Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:36:28+01:00
Kleszcz-Przenosi chroźne choroby.
Stonka-Je ziemniaki
Mszyca-Zjada rośliny
Szerszeń-od jego ukąszenia człowiek moze umrzeć.
2010-03-16T16:36:45+01:00
- mszyce - wysysają soki roślinne. Przy masowym wystąpieniu mszyc obserwuje się liściozwój, a także słodkawa kleista wydzielina czyli spadź.
- korniki - korniki są typowo leśnymi zazwyczaj kilkumetrowymi chrząszczami, niektóre gatunki przenoszą się do parków, ogrodów i sadów. Żyją one pod korą w drzewie i niszczą drewno
- komary - nie przenoszą chorób. Na ciele w miejscu ukąszenia powstają bąble. Można je rozdrapać i zainfekować.
- turkuć podjadek - Jaja składane są w podziemnych gniazdach. Pielęgnowanych przez samicę, która dla zapewnienia lepszych warunków cieplnych podgryza korzenie roślin podziemnych.


mysle ze pomagłam :)
licze na naj :*