Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:37:21+01:00
Ciało ludzkie jest zbudowane przede wszystkim z wody. Stanowi ona 1/2 masy ciała.Wszystkie ciecze, woda jest mało ściśliwa. Oznacza to, że pomimo działającego na nie dużego ciśnienia, tkanki ludzkie prawie nie odkształcają się. Podobnie ma się sprawa z tkanką kostną:)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:37:26+01:00
Cisnienie atmosferyczne jest lekkie i niewidoczne... nie jest to możliwe żeby miażdżyło nasze ciało...