Odpowiedzi

2010-03-16T16:39:18+01:00
;D bleee...przedtem było źle... nie przeczytałam dokładnie polecenia :(
powinno być dobrze teraz...

x-wiek Anety
y-wiek mamy Anety

y=34+x
y=50-x

50-x=34+x
y=50-x

-2x=34-50
y=50-x

-2x=-16/:(-2)
y=50-x

x=8
y=50-x

x=8
y=50-8

x=8
y=42
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:39:28+01:00
X- wiek Anety
y- wiek mamy

x+y=50
y=x+34

x+x+34=50
y=x+34

2x=50-34
y=x+34

2x=16 |:2
y=x+34

x=8
y=8+34

x=8
y=42
2 4 2