Odpowiedzi

2010-03-16T16:47:45+01:00
Po prostu impuls PCHA ANTYLOPY GNU ORAZ ZEBRY W POSZUKIWANIU SOCZYSTEJ I ŚWIEŻEJ TRAWY. Zwierzęta nagle zaczynają iść i zaczyna się coś niewiarygodnego. Idą gnu wraz z innymi kopytnymi zwierzętami, czają się drapieżniki, w rzece Mara czyhają krokodyle.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:47:54+01:00
W poszukiwaniu pokarmu odbywają długie wędrówki, w czasie których pokonują wiele przeszkód, np. głębokie rzeki.
1 4 1