Oblicz, jaka to liczba, której :

a) 1,5 % wynosi 12

b) 0,2 % wynosi 4

c) 2,5 % wynosi 3

Plisss, Proszęę ! Pomóżciee dam NaJ ; D

Ale proszę, aby te przykłady rozpisać czyli np.

a) 1,5 % z x = 12

i to obliczyćć , pliss . !!

Proszę. ; ***

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:43:28+01:00
A]1,5%x=12
x=12:1,5%
x=12:0,015
x=800
b]
0,2%x=4
x=4:0,002
x=2000
c]
2,5%x=3
x=3:0,025
x=120
3 5 3
2010-03-16T16:44:33+01:00
A) 1,5%=0,015
0,015*12=0,18
b)0,2%=0,002
0,002*4=0,008
c)2,5%=0,025
0,025*3=0,075
1 5 1
2010-03-16T17:36:49+01:00
A)
1,5% z x = 12
x = 12/0,015
x = 800

b)
0,2% z x = 4
x = 4/0,002
x = 2000

c)
2,5% z x = 3
x = 3/0,025
x = 120
1 5 1