Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:44:51+01:00
1,44
2,142
0,715
29,52
102
646,68
44,51
76,08
0,02124
2,1321
1,353618
5,8518
38 4 38
2010-03-16T16:46:27+01:00
A)0,18x8=1,44
0,306x7=2,142
5x0,143=0,715
b)2,46x12=29,52
4,08x25=102
7,608x85=646,68
c)45,01-0,5=44,51
0,8x95,1=76,56
0,006x3,54=0,02124
d)2,07x1,03=2,1321
15,0402x0,09=1,232618
0,45x13,004=5,8518
9 3 9
2010-03-16T16:46:52+01:00
A)0,18x8=1,44
0,306x7=2,142
5x0,143=0,715
b)2,46x12=29,52
4,08x25=102
7,608x85=646,68
c)45,01-0,5=44,51
0,8x95,1=76,08
0,006x3,54=0,02124
d)2,07x1,03=2,1321
15,0402x0,09=1,353618
0,45x13,004=5,8518
8 3 8