Odpowiedzi

2010-03-16T17:11:40+01:00
-roznica czasu miejscowego dla poszczególnych czesci panstwa
-silny kontynentalizm klimatu
-roznorodnosc klimatów
-roznica we wschodzie i zachodzie slonca w poszczegolnych czesciach panstwa
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:16:10+01:00
1.Silny kontynentalizm klimatu
2.Różnica we wschodzie i zachodzie słońca, w poszczególnych rejonach państw kraju
3.Różnorodny klimat
4.Różnica czasu miejscowego w poszczególnych częściach państwa
4 3 4