Odpowiedzi

2010-03-16T16:45:42+01:00
Miłośc-to stan występujący u ludzi jak i zwierząt,którego efektem jest potomstwo.Miłośc jest rzeczą przychodzącą samoistnie,nikt nie może jej kupić i zdobyć na siłe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:47:23+01:00
Hej
Miłość jest to jakieś nie wiadomo co, przychodzące nie wiadomo skąd i nie wiadomo jak, i sprawiające ból nie wiadomo dlaczego

albo też można powiedzieć, że:
miłość jest w tedy kiedy wolisz kłócic sie z ukochaną osobą niż dobrze sie bawić w towarzystwie innych

pozdrawiam ;**
jeśli miałabyś jeszcze jakies pytanka to pisz