Odpowiedzi

2010-03-16T16:45:57+01:00
Odp B
bo
√2²+√3²=√5²
2 +3 = 5
5 = 5 ;]
3 3 3
2010-03-16T16:50:13+01:00
A) 2k+3kw=4 kw
4+9=16
13=\16
NIE
b) p2+p3=p5
2+3=5
5=5
TAK
c)
p3+2kw=p5
3+4=5
7=\5
nie
d) 4 kw+5kw=2pw z 5
4+5=20
9=\20
nie



ODDP B
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:58:16+01:00
A) 2² + 3²= 4² (znak zapytania nad =)
4 + 9 = 16 (znak zapytania nad =)
13 = 16 (przekreślone =)

b) (√2)² + (√3)² = (√5)² (znak zapytania nad =)
2 + 3 = 5 (znak zapytania nad =)
5 = 5

c) (√3)² + 2² = (5)²(znak zapytania nad =)
3 + 4 = 5 (znak zapytania nad =)
7 = 5 (przekreślone =)

d) 4²+ 5² = (2√5)²(znak zapytania nad =)
16 + 25 = 20 (znak zapytania nad =)
41 = 20 (przkreślone =)
3 3 3