Odpowiedzi

2010-03-16T16:50:54+01:00
1. SPOTKANIE TARTUFFA W KOŚCIELE.
2. ZAPROSZENIE TARTUFFA DO DOMU.
3. ZMIANY PLANÓW ORGONA W STOSUNKU DO MARIANNY, POLEGAJĄCE NA PRÓBIE POŁĄCZENIA JEJ Z TARTUFFE.
4. ZALOTY TARTUFFE DO ŻONY ORGONA.
5. SKŁADANIE PRZEZ DOMOWNIKÓW SKARG WOBEC ORGONA.
6. BUNT DAMISA I WYRZUCENIE GO Z DOMU PRZEZ OJCA.
7. ZAPISANIE CAŁEGO MAJĄTKU TARTUFFE.
8. PRÓBA UJAWNIENIA PRAWDZIWEGO OBLICZA TARTUFFE.
9. ODKRYCIE PRAWDY I PRÓBA WYRZUCENIA GO Z DOMU PRZEZ ORGONA.
10. ZAGROŻENIE ORGONOWI I JEGO RODZINIE WYRZUCENIA Z DOMU PRZEZ ŚWIĘTOSZKA.
11. WYJAWIENIE PRAWDY.
12. ARESZT ŚWIĘTOSZKA.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:56:08+01:00
1.Kłótnia pani Parnelle z domownikami.
2.Zafascynowanie Orgona Tarttufe'em.
3.Oznajmienie Marjannie zamiaru wydania jej za mąż za Tartuffe przez jej ojca Orgona.
4.Zaloty Tartuffe do Elmiry.
5.Poznanie przez Donisa prawdziwego oblicza Tartuffe.
6.Próba poinformowania Orgona przez Donisa o oszustwach.
7.Wyrzucenie Donisa z domu przez Orgona po usłyszeniu prawdy o Tartuffe.
8.Zapisanie całego majątku świętoszkowi przez Orgona.
9.Intryga Elmiry.
10.Odkrycie prawdy o świętoszku przez Orgona.
11.Dopominanie się przez Tartuffe majątku.
12.Pojawienie się p. Zgody i aresztowanie Tartuffe.
3 3 3