Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:36:52+01:00
-pojawienie się Zbyszka i Maćka wracających z wyprawy wojennej
-pojawienie się w gospodzie Księżnej wraz z dworem zmierzając do Krakowa
-Zbyszko czarowany śpiewem Danusi
-ślubowanie Zbyszka
-spotkanie z Powałą z Taczewa
-próba ataku zbyszka na posła Krzyżackiego
-Maćko przysięga zemstę na pośle Lichtensteinie
-skarga Lichteinsteina na Zbyszka
-aresztowanie młodzieńca
-sąd i wyrok śmierci na Zbyszka
-próba uwolnienia Zbyszka przez Maćka, księżnę Annę i innych rucerzy
-dzień egzekucji Zbyszka
-uwolnienie Zbyszka przez Danuśkę
-spotkanie Zbyszka z Jurandem
-Jurand nie godzi się na ślub córki
-Choroba Maćka i podróż do Bogdańca
-spotkanie się z Zychem ze Zgorzelic
-pomoc sąsiedzka
-nieodwzajemniona miłóść Jagienki do Zbyszka
-wyprawa Zbyszka i Jagienki po bobra
-walka Zbyszka z zalotnikami Jagienki
-uratowanie Księżnej i pana de Lorche przez Zbyszka przed rozjuszonym turem
-choroba Zbyszka
-pasowanie Zbyszka na rycerza i jego potajemny ślub z danuśką
-konflikt między zakonem Krzyżackim a Jurandem
-wyjazd Krzyżaków do Szczytna
-plan porwania Danusi
-porwanie córki Juranda
-wyjazd Zbyszka do Ciechanowa
-uratowanie Juranda przez Zbyszka z wielkiej śnieżycy
-wysłannicy Niemców w Spychowie
-upokorzenie Juranda w szczytnie
-walka Juranda z krzyżakami
-zemsta krzyżaków na Jurandzie poprzez okaleczenie go
-pojedynek Zbyszka z Rotgierem
-kat ratuje Danusię
-wieść o śmierci Zycha i opieka Zbyszka nad Jagienką
-znalezienie Juranda przez Zbywszka i Jagienkę
-opieka Jagienki nad Jurandem
-walka Zbyszka z Krzużakami na Zmudzi
-odnalezienie Danusi więzionej przez Zygfryda
-przebczenie Juranda dla swoich i jego córki oprawców
-samobójstwo Zygfryda
-śmierć Danusi w drodze do Spychowa
-spotkanie Zbyszka i Jagienki u księżnej Mazowieckiej
-wyjazd Zbyszka z poselstwem polskim do Malborka
-śmierć Juranda
-powrót Zbyszka i Jagienki do Spychowa
-wypełnienie ślubowania złożonego przez Zdyszka Danusi
-ślub zZbyszka i Jagienki

trochę pomieszałam kolejność, ale mimo tego mam nadzieję że Ci pomogłam. życzę powodzenia z tym zadaniem w szkole:)

50 4 50
2010-03-16T17:38:06+01:00
1. Ślub Danusi i Zbyszka.
2. Porwanie Danusi.
3. Poszukiwanie Danusi przez Zbyszka.
4. Rozmowa Zbyszka z królem.
5. Modlitwa Zbyszka o zdrowie królowej Jadwigi.
6. Wypełnienie ślubów Danusi.
7. Ślub Jagienki ze Zbyszkiem.
8. Miłość Jagienki do zbyszka.
9. Walka Cztana i Wilka o względy Jagienki.
10. Pobyt Juranda na zamku w Szczytnie.
11. Zemsta Zygfryda nad Jurandam.
12. Śmierć Danusi.
13. Wybuch gniewu opata.
14. Walka Zbyszka i niedźwiedzia.
15. Atak na posła krzyżackiego.
16. Śmierć Juranda.
17. Spotkanie z Zychem.
18. Spotkanie Sanderusa.
19. Walka Rotgiera i Zbyszka.
20. Egzekucja Zbyszka.
21. Uratowanie Zbyszka przez Danusię.
22. Rozmowa Juranda z pątnikiem i kobietą.
23. Śmierć matki Danusi.
24. Samobójstwo Zygfryda.
25. Śmierć Rotgiera.
26. Opieka Jagienki nad Maćkiem.
27. Uratowanie księżnej przez Zbyszka.
28. Podarowanie Zbyszkowi Hlawy.
29. Nieudana próba zabójstwa Danusi.
30. Upokorzenie Juranda w Szczytnie.
31. Uratowanie Juranda przez Zbyszka.
32. Wigilijna uczta na zamku króla.
33. Śmierć Opata.
34. Cierpienia Juranda.
35. Polowanie na bobry.
36. Zaprowadzenie Zbyszka do Danusi przez Sanderusa.
37. Wysłanie fałszywego listu do Danusi.
38. Plany małżeńskie księżnej dotyczące Danusi i Zbyszka.
39. Miłość Hlawy do Anny.
40. Rozsterki uczuciowe Zbyszka.
41. Brak zgody Juranda na ślub.
42.Wyjazd do Ciechanowa celem spotkania z Danusią.

Proszę bardzooo:)
Mam nadzieje że pomogłam:)
44 4 44