Odpowiedzi

2010-03-16T16:50:34+01:00
10s.l.poj ciekawy mit
2os.l.poj ciekawy mit
3.os.l.poj ciekawy mit
1os.l.mn ciekawi mici
2.s l.mn ciekawy mity
3os.l.mn ciekawe mity
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:50:46+01:00
M.ciekawe mity
d.ciekawych mitów
c.ciekawym mitom
b.ciekawe mity
n.z ciekawymi mitami
ms.o ciekawych mitach
w.ciekawe mity

m.ciekawy mit
d.ciekawego mitu
c.ciekawemu mitowi
b.ciekawy mit
n.z ciekawym mitem
ms.o ciekawym micie
w.ciekawy mit
2010-03-16T16:52:40+01:00
L. poj
Mianownik: ciekawy mit
Dopełniacz: ciekawego mitu
Celownik: ciekawemu mitowi
Biernik: ciekawy mit
Narzędnik: ciekawym mitem
Miejscownik: ciekawym micie
Wołacz: ciekawy micie!

l.mn.
Mianownik: ciekawe mity
Dopełniacz: ciekawych mitów
Celownik: ciekawymu mitoom
Biernik: cieke mity
Narzędnik: ciekawymi mitami
Miejscownik: ciekawych mitach
Wołacz: ciekawe mity!