Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:06:17+01:00
Zagraniczni reżyserzy:

David Fincher - "Azyl"
James Francis Cameron - "Avatar"
Darren Aronofsky - " Requiem for a Dream"

Polscy reżyserzy:

Jacek Borcuch - "Tulipany"
Jerzy Kieślowski - "Dekalog"
Miłosz Horodyski - "Cienie PRL-u"
30 4 30
2010-03-16T17:16:12+01:00
Filmy w reżyserii Briana De Palmy -Czarna Dalia Filmy w reżyserii Woody'ego Allena - Bierz forsę i w nogi Filmy w reżyserii Carroll Ballard - Wiatr

A to polscy : Waldemar Dziki - W pustyni i w puszczy Julian Dziedzina - W piątą stronę świata Anna Górna - Bliscy a dalecy
13 3 13
2010-03-16T17:18:52+01:00
Roman Polanski - "Pianista", " Autor widmo", " Tess" , "Lmpa" , " Gdy spadaja anioły"

Andrzej Wajda- "Katyń" , " Pan tadeusz" , " Danton" , " Zemsta" , " Ziemia obiecana " , " Wesele"

Jerzy Hoffman - " Ogniem i mieczem " , " stara basn " , " potop", " pan wołodyjowski" , " znachor"

27 4 27