Odpowiedzi

2010-03-16T16:56:12+01:00
Chechy.
Smutek-żąl pech zazdrośc smierc
Strach- bojazn ból płacz sraszek dreszcze
Rados wesoły uradowany szcześliwy zadowolony radosny
Nienawiśc złosc bitka pobicie grożby zazdrosc


sory ale niemam dla chechy
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:01:44+01:00
Smutek- lament, płacz, rozpacz, skarga, szloch, szlochanie
Strach- lęk, groza, przestrach, przerażenie, trwoga, histeria, panika
Radosc- uciecha, przyjemność, rozkosz, szczęście, szczęśliwość, śmiech,
Nienawiśc- rogi, nieżyczliwy, niemiły, nieprzychylny, nieprzyjazny, niesympatyczny
5 2 5