Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:01:58+01:00
Jeżeli ktoś szczerze kocha jest zdolny do wszystkiego.Może nawet oddać za kogoś życie.Np.:Aslan groźny a dobry.Ofiarował życie za Edmunda.Tak to już w życiu bywa.
2010-03-16T17:03:30+01:00
Pierwszym przykładem jaki chciałabym ci podać jest lektura pt."Antygona" ta bohaterka lektury poświęcając się aby jej brat był godnie pochowany,walczyła o to i się zamordowała.
Drugim przykładem jaki chciałabym ci podać jest lektura pt."Ania z Zielonego Wzgórza" ta lektura opowiada o tym jak Maryla i Mateusz chcieli zaadoptować chłopca a zaadoptowali dziewczyne i ich poświęcenie polegało na tym że jak Ania dorosła to chciała wyjechać na uniwersytet ale miała pomagać Maryli i Mateuszowi w gospodarstwie ale ich miłość była taka silna że powiedzieli że może wyjechać na te studia a oni się poświecili i sami pracowali w gospodarstwie.
Trzecim przykładem jaki chciałabym ci podać jest lektura pt."Stary człowiek i morze" jest to lektura opowiadająca o Manolinie który był chłopcem i poświecał się łowiąc z nim ryby.