Odpowiedzi

2010-03-16T16:56:22+01:00
Są to bohaterowie . więc możesz zamiast tych imion użyć , `bohater opowieści` `bohaterka mitu` , kobieta, mężczyzna, postać. bo chodzi ci o właśnie tych bohaterów???
1 5 1
2010-03-16T16:56:27+01:00
Tadeusz-mężczyzna, facet, chłopak, chłopiec
Ariadna-kobieta, dziewczyna, dziewczynka

Nie wiem ,czy chodzi o dziewczynę/chłopaka ,czy o dorosłą/dorosłedo.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:56:48+01:00
-Tezeusz- on, pan, bohater, główna postać, męzczyzna
-Ariadna- ona, pani, bohaterka, kobieta,
1 5 1