Odpowiedzi

2010-03-16T16:55:20+01:00
Kazdy człowiek ma wiare w innyego czlowieka.
Wczoraj Kasia wzbudziła we mnie nadzieje.
Wcale nie jest nie wzruszona wiara.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • ht23
  • Początkujący
2010-03-16T16:57:05+01:00
W dzisiejszych czasach trudno jest wierzyć w ludzi, wszyscy kłamią.

Pozytywna wypowiedź lekarza na temat mojej nieuleczalnej choroby wzbudziła we mnie nadzieję i motywację do działania.

Łukasz jest człowiekiem niewzruszonej wiary, oddaje się Bogu całym sercem.
4 3 4