Odpowiedzi

2010-03-16T16:56:46+01:00
Cześć Marto
w tym liście chce ci powiedzieć żebyś zdobywała szczyty i swoje marzenia bo wtedy będziesz szczęśliwa . Ps Zrób jak ja .
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:00:42+01:00
Droga Zuziu!
Na początku mojego listu serdecznie Cię pozdrawiam.Chcę Ci napisać o moim sukcesie.
Niedawno w mojej szkole odbył się konkurs fizyzny.Bardzo lubię fizykę wiec zgłosiłam się do tego konkursu.Chciałam zdobyć pierwsze miejsce,lecz niestety zajełam miejsce szóstę.Bardzo się tym zmartwiłam.Kilka dni po konkursie fizycznym odbył się konkurs taneczny.Udało mi się zajać w nim pierwsze miejsce.Jak widać każdy zdobywa jakiś szczyt.Niektórzy w konkursie z fizyki a inni w konkursach tanecznych.
To już koniec mojego listu.Pozdrów rodzinę.Proszę odpisz na mój list.
Emoo13
8 3 8
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T17:01:40+01:00
Droga........,
pozdrawiam cię na samym wstępie.Piszę do ciebie list aby uświadomić ci że każdy może zdobyć jakiś szczyt. nie zależnie od tego kto czym się interesuje.Znam wiele osób które mimo nawet niesprawności zdobywają szczyty.Każdy może spróbować jeśli nie wychodzi ci to spróbuj czegoś innego może masz inne strony mocne.Spróbuj swoich sił
przyjaciółka.............
4 2 4