Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:57:34+01:00
1. Kraje afrykańskie (Kenia itp.)
2. Antarktyda, Grenlandia (tam gdzie ziemia jest skuta lodem i nie ma warunków do życia)
1 1 1
2010-03-16T16:58:43+01:00
1. Usa, Kanada , Brazylia, Anglia, Niemcy.
2. Antarktyda Grenlandia
1 4 1
2010-03-16T17:00:48+01:00
Do obszarów największej koncentracji ludności należa:
- Azja Wsch i Południowa;wsch Chiny, Indie, Japonia, Wietnam
- Europa Zach,Południowa Środkowo Wschodnia po Morze Czarne
- Ameryka Północna Środkowa obszar między Wielkimi Jeziorami, wybrzeżem atlantyckim łącznie obszarów Appalachami i pasmem wybrzeża Pacyfiku. Obszar ten obejmuje ponadto zespół miejski Meksyku.
- Ameryka Południowa- pas wybrzeża Atlantyku z wyraźnie wyróżniającymi się zespołami miejskimi- Rio de Janeiro, Sao Paulo i Buenos Aires.
- Afryka- delta Nilu oraz obszar wzdłuż doliny Nilu po Wyżynę Abisyńską, wybrzeże Zatoki Gwinejskiej, głównie u ujścia nigru.

Najmniejsza gęstość zaludnienia występuje w Wysokich Himalajach,
1 5 1