Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:59:01+01:00
Nikt nie potrafi kłamać, nikt nie potrafi niczego ukryć, jeśli patrzy komuś prosto w oczy. A każda kobieta posiadająca choć odrobinę wrażliwości potrafi czytać z oczu zakochanego mężczyzny. Nawet jeśli przejawy tej miłości bywają czasem absurdalne.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:59:48+01:00
Nie warto kłamać , ponieważ kłamstwo zawsze wychodzi na jaw. Póżniej osoby które bardzo kochamy czy nawet lubimy odwracają się od nas bo juz nam przestają ufać.Póżniej sami my mamy do siebie pretensje ze po co to było kłamać . Przez kłamstwomożna się stać nie lubianym , nie zauważąnym a nwet wyśmiewanym przez otoczenie.Moim zdaniem mało jest osób którzy kłamią.
2010-03-16T17:03:06+01:00
Myślę, że nie warto jest kłamać, ponieważ kłamstwa mają wielkie konsekwencje. Jedno kłamstwo ciągnie za sobą drugie. Sam doświadczyłem takiej historii, gdy raz skłamałem a później musiałem kłamać aż do końca rozwiązania sytuacji, miało to wielkie konsekwencje dla mnie i dla moim przyjaciół. Jeszcze raz podważam moją wypowiedź, że nie warto jest kłamać.
3 5 3